Jul 26, 2011

سائق - وزارة التعاون الدولي



أسم الوظيفة

سائق

جهة العمل

وزارة التعاون الدولي

كود الوظيفة


اسم الوزارة

وزارة التعاون الدولي

الوصف العام للوظيفة


المهارات الأساسية

أن يكون من المقيمين بالقاهرة الكبرى أقامة دائمة من واقع الرقم القومي

المهارات الفنية

الحصول على رخصة مهنية درجة أولى أو ثانية

سنوات الخبرة


النوع

ذكر

المؤهل

الاعدادية على الأقل ويفضل الحصول على مؤهل متوسط

التقدير

غير مطلوب

العمر

الا يزيد السن عن 33عام في 1-7-2011 ويفضل الاصغر سنا

تاريخ بداية الإعلان

25/7/2011

تاريخ انتهاء التقدم

9/8/2011

عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة

6

بيانات الاتصال والتقدم بالجهات

تقدم الطلبات باليد بمبنى الوزارة (قطاع الامانة العامة) 12أ شارع واكد متفرع من شارع الجمهورية مبنى البرج الفضي

المستندات المطلوبة

  1. رخصة القيادة المهنية
  2. المؤهل الدراسي
  3. شهادة تأدية الخدمة العسكرية او الاعفاء
  4. بطاقة الرقم القومي

أخصائي اجتماعي- مستشفى الصحة النفسية ببنها



أسم الوظيفة

أخصائي اجتماعي

جهة العمل

مستشفى الصحة النفسية ببنها

كود الوظيفة


اسم الوزارة

وزارة الصحة

الوصف العام للوظيفة


المهارات الأساسية

  •  اجتياز الاختبارات اللازمة لشغل الوظيفة
  • يفضل اقرب محل اقامة لمكان العمل

المهارات الفنية

يفضل من سبق له العمل بمستشفيات الصحة النفسية

سنوات الخبرة

 سنتين

النوع

ذكر, أنثى

المؤهل

بكالوريوس خدمة اجتماعية او ليسانس اداب اجتماع

التقدير

مقبول فأعلي

العمر


تاريخ بداية الإعلان

25/7/2011

تاريخ انتهاء التقدم

30/7/2011

عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة

2

بيانات الاتصال والتقدم بالجهات

تقدم الطلبات باسم السيد مدير المستشفى في العنوان  ش عمر بن الخطاب  خلف كلية العلوم ببنها - القليوبية

كاتب - مستشفى الصحة النفسية ببنها


أسم الوظيفة

كاتب

جهة العمل

مستشفى الصحة النفسية ببنها

كود الوظيفة


اسم الوزارة

وزارة الصحة

الوصف العام للوظيفة


المهارات الأساسية

اجتياز الاختبارات اللازمة لشغل الوظيفة
يفضل اقرب محل اقامة لمكان العمل

المهارات الفنية

يفضل من سبق له العمل بمستشفيات الصحة النفسية

سنوات الخبرة

سنتين

النوع

ذكر, أنثى

المؤهل

مؤهل متوسط مناسب

التقدير

مقبول فأعلي

العمر


تاريخ بداية الإعلان

25/7/2011

تاريخ انتهاء التقدم

30/7/2011

عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة

3

بيانات الاتصال والتقدم بالجهات

تقدم الطلبات باسم السيد مدير المستشفى في العنوان  ش عمر بن الخطاب  خلف كلية العلوم ببنها - القليوبية

المستندات المطلوبة



مدير عام الاداره العامه لتصميم وتطوير البرامج - مصلحة الكفاية الإنتاجية والتدريب المهني



أسم الوظيفة

مدير عام الاداره العامه لتصميم وتطوير البرامج

جهة العمل

مصلحة الكفاية الإنتاجية والتدريب المهني

كود الوظيفة


نوع الوظيفة

إدارية عليا

اسم الوزارة

وزارة التجارة والصناعة

الوصف العام للوظيفة


المهارات الأساسية

 اجتياز البرامج التدريبية التي تتيحها الهيئة طبقاً للقانون رقم ( 5 ) لسنة 1991 ولائحته التنفيذية.

المهارات الفنية

  • إجادة اللغة الإنجليزية إجادة تامة تحدثا وكتابة
  • إجادة استخدام الحاسب الألى

سنوات الخبرة

  • قضاء مدة بينية قدرها سنتان على الأقل فى وظيفة من الدرجة الأدنى مباشرة   
  •  أو قضاء مدة خبرة كلية قدرها 16 سنة  للمتقدمين من خارج الجهاز الأدارى للدولة.

النوع

ذكر, أنثى

المؤهل

مؤهل عال مناسب

التقدير

مقبول فأعلي

العمر


تاريخ بداية الإعلان

18/7/2011

تاريخ انتهاء التقدم

1/8/2011

عدد الأشخاص المطلوبين للوظيفة

1

بيانات الاتصال والتقدم بالجهات

تقدم الطلبات باليدعلى النموذج المعد لذلك بادرة شئون الأفراد مستوفى رسم الدمغة بأسم السيد المهندس / رئيس المصلحة  3 ش الكويت - الدقي - الجيزة

International Customer Service & Summer Training وظائف خدمة عملاء - تدريب صيفى - ايكو

Job Description:

Description - Answering calls from customers and ability to solve the customers needs and enquires, with shift basics.
-Qualifications - Excellent English – Graduates or Undergraduates. – Males only

Gender

Male

Experience

0 – New Graduate

Years.

Salary (L.E.) Negotiable

Comments open day interviews at 29 emtdad ramsis 10th floor ask for Rana Aslan from 10 am Wednesday and Thursday.

Job Contact Info. Rana Khaled email:

How to apply:

Send CV – Subject Mail : Title Job

rana.khaled@eccooutsourcing.com

lawyers محامين لشركة تجارة سيارات

Job Description:

we are looking for : lawyers

Language : Good in English

Computer Skills : Good in computer

Additional Skills :Communication & Presentation skills,Hard working,Team Work Preferable and Work under pressure.

How to apply:

Send CV – Subject Mail : Title Job

gadahcar@yahoo.com

ف/ 033320644

Executive Secretary وظيفة سكرتيرة تنفيذية

Job Description:

-Provide office support services in order to ensure efficiency and effectiveness with in the band office,Receive ,direct and relay telephone messages and fax messages,direct the general public to appropriate staff member,Maintain general filing system including all correspondence,Assist in planning and preparation of meetings ,conferences and conference telephone calls ,provide word – processing and secretarial support,Type confidential documents on a word processing system ,Perform all other secretarial duties upon required.
-Qualifications Very good looking,Excellent command in English and computer skills , Self motivated,well organized,ability to work under pressure

Gender

Female

Experience

1 – 2

Years.

Other Skills Office 2007

Compensations Medical insurance

Salary (L.E.) Negotiable

How to apply:

Send CV – Subject Mail : Title Job

ryassin@misrlearn.com

customer service specialist وظائف خدمة عملاء

Job Description:

Fashion line Company requires :

POST : Customer Service Specialist

GENDER : Any

EXPERIENCE : 1 – 2 years in similar position

Fluent English both writing and speaking is a must , Computer Knowledge

How to apply:

Send CV – Subject Mail : Title Job

info@fashionlineco.com

call now : 0166676454 // 26703068 // 22731291

Accountants محاسبين لشركة تجارة سيارات

Job Description:

we are looking for : Accountants

Language : Good in English

Computer Skills : Good in computer

Additional Skills :Communication & Presentation skills,Hard working,Team Work Preferable and Work under pressure.

How to apply:

Send CV – Subject Mail : Title Job

gadahcar@yahoo.com

ف/ 033320644 – او –

Secretary سكرتيرة حديثى التخرج

Job Description:

Provide personal administrative support to management and the company through conducting and organizing administrative duties and activities including receiving and handling information.
-Qualifications Prepare and manage correspondence, reports and documents Organize and coordinate meetings, conferences, travel arrangements Take, type and distribute minutes of meetings Implement and maintain office systems Maintain schedules and calendars Arrange and confirm appointments Organize internal and external events Handle incoming mail and other material Set up and maintain filing systems Set up work procedures Collate information Maintain databases Communicate verbally and in writing to answer inquiries and provide information Liaison with internal and external contacts Coordinate the flow of information both internally and externally Operate office equipment

Gender

Female

Education major Accounting/ English

Experience

1 – 2

Years.

Other Skills knowledge and experience of relevant software applications – spreadsheets, word processing, and database management. knowledge of administrative and clerical procedures. knowledge of business principles. proven experience of producing correspondence and documents. KNOWLEDGE: knowledge and experience of relevant software applications – spreadsheets, word processing, and database management. knowledge of administrative and clerical procedures. knowledge of business principles. proven experience of producing correspondence and documents. proven experience in information and communication management. required typing speed. COMPETENCIES: verbal and written communication skills attention to detail confidentiality planning and organizing time management interpersonal skills customer-service orientation initiative reliability stress tolerance

Salary (L.E.) Negotiable

Comments Preferable Guiza – Moandesein

How to apply:

Send CV – Subject Mail : Title Job

recreuitment-admin@mamibacare.com

English instructor وظيفة مدرس انجليزى

Job Description:

-Design ,write and use lesson plans that conform to institute curriculum,Ensure written plans are available for review,Ensure lesson plans show modifications for differences in student learning styles,Implement appropriate instructional and learning strategies ,activities ,materials and equipment to ensure comprehension of learning styles and student needs,Design instructional activities by using data from student learning style assessments,Collaborate with staff to determine the requirements for the instructional goals objective and methods,Employ technology practices to strengthen process,Provide input on book,equipment and material selection,Present information accurately through clear communication skills.
-Qualifications Self motivated ,well organized,working under pressure

Gender

Any

Experience

3 – 5

Years.

Salary (L.E.) Negotiable

How to apply:

Send CV – Subject Mail ( AiwaJobs.com – Title Job )

اجمد وظائف = اجمد الشركات = اجمد موقع ( ايوا وظائف ) انشر الموقع وزورنا كل يوم هتلاقى جديد الوظائف الجامدة

ryassin@misrlearn.com

Account Manager - Sales مدير مبيعات سيلز

Job Description:

A software and web designing company located at Mohandeseen requires a sales account manager with 4 years experience and an IT background. Perfect English is a must.

How to apply:

Send CV – Subject Mail ( AiwaJobs.com – Title Job )

ritsolhr@gmail.com

Accountant - محاسب مالى اعمال بنوك لشركة صناعية كبرى


JOB DESCRIPTION:

محاسب مالى اعمال بنوك لشركة صناعية كبرى

we are looking for : Accountant

Language : Good in English

Computer Skills : Good in computer

Additional Skills :Communication & Presentation skills,Hard working,Team Work Preferable and Work under pressure.

HOW TO APPLY:

Send CV – Subject Mail : Title Job 

sweffi4marble@yahoo.com

إعلان أسماء الفائزين بالمنحة المجانية للحاسب الآلى مايكروسوفت

في إطار التعاون مع جمعية الرعاية المتكاملة لتدريب عدد (140) شاب وفتاة من شباب الخريجين من محافظات القاهرة الكبرى من خلال المنحة المجانية لميكروسوفت و المقدمة من الجمعية وذلك بهدف تأهيلهم لسوق العمل،

تم عقد إختبارات القبول للمنحة يوم الثلاثاء الماضى 19/7/2011، حيث تقدم للإختبار أكثر من (140) وإجتاز الإختبار عدد (103) شاب وفتاة،


وقد تم الإختيار بناء على من تنطبق عليهم الشروط التالية :
• الحصول علي مؤهل عالي او فوق المتوسط.
• خريج احد الجامعات المصرية عام 2007 وما بعدها.
• لا يعمل ( التفرغ التام للتدريب خلال فترة التدريب ) .
• يفضل امتلاك جهاز حاسب الي .
• إجتياز اختبارات المقابلة الشخصية.


**ويرجى من السادة الشباب الحاصلين على المنحة الأتى :
• الاتصال بمنسق التدريب للتأكيد على الرغبة فى الحصول على المنحة
o منسق التدريب : 0101805887 – info@youth.gov.eg
• الحضور يوم الثلاثاء الموافق 2/8 /2011 الساعة 10 صباحاً لإستكمال إجراءات حصول على المنحة مع إحضار المستندات التالية: - ( صورة الرقم القومى – صورة المؤهل – الموقف من التجنيد بالنسبة للذكور ) وذلك بمركز التعليم المدنى بالجزيرة -
• للإطلاع على اسماء الشباب الفائزين بالمنحة، يرجى استعراض ملف الوثائق الملحقة...
 
 
 

General Accountant


JOB DESCRIPTION:

accounts receivable ? fixed asset ? tax sales ? sales invoice
-Qualifications bachelor of commerce – account section – fresh graduate

Gender

Male

Education major Accounting

Experience

0 – New Graduate

Years.

Other Skills good communication & high respect for team work – high performance handling accounts receivable

Salary (L.E.) Negotiable

HOW TO APPLY:

Send CV – Subject Mail : Title Job )

a.adel@oteena.com